woensdag 24 april 2013

Anuman - The Time Machine - Hidden Object


Het is al even dat ik nog een spelletje heb besproken. The Time Machine is een typisch vind en klik spelletje, wat ook veel voor de pc en andere systemen is te vinden. In dit spel moet je op zoek gaan naar zaken die een aanknopingspunt kunnen geven om de wereld van de ondergang te redden door een tijdparadox.

Deze tijdparadox is veroorzaakt door een uitvinder die spulletjes achterliet in de verkeerde tijd. Jij moet dus alles in orde brengen en de tijd dringt. Het is een zeer eenvoudig, doch grafisch mooi spel, met op de achtergrond een leuk muziekje. Het enige wat je moet hebben zijn goede ogen en kennis van Engels of Frans en nog wat andere talen, Nederlands zit er helaas niet bij. Wie één van die talen niet machtig is, zal wel eens naar een vertalingswoordenboek moeten grijpen, er komen soms rare benamingen voor, voor simpele dingen. Ik heb het spel op minder dan 2 uur uitgespeeld en toch vond ik die enkele centen dat het kost waard, want als je opnieuw start, komen er andere nieuwe spulletjes bij. Helaas blijft het doel en de achtergronden hetzelfde. Een aanrader als je niet kunt slapen ;-) :-) Ondertussen heb ik nog iets leuks gevonden, maar dat bespreek ik de volgende keer, het is een toffe hersenkraker waar je wakker van blijft :-)

Je vind dit spel op Google Play: The Time Machine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten