zaterdag 6 april 2013

Pinball De Luxe - GreenCod Apps


Vroeger in mijn apenjaren ging ik van café tot café om de laatste nieuwe flipperkasten te ontdekken. Overal brak ik de records. Met ouder te worden ga ik maar zelden op café en speelde de laatste jaren flipperkasten op mijn Nintendo Wii. Maar met zo'n spelconsole zit je vast aan je tv en ben op zoek gegaan naar flipperkasten op Android, zodat ik kan flipperen op plaatsen waar ik moet wachten. Tot gisteren had ik nog niets leuks gevonden, de meeste waren te omslachtig om te spelen, slechte grafische toestanden en het geluid trok op niets. Maar ik vond een demo van Pinball De Luxe, die mij veel spelplezier gaf. Ik ben zelfs tot aankoop gegaan tot de premiumversie om die hinderlijke reclame weg te krijgen.
Er zijn 5 verschillende flipperkasten, de één beter dan de andere, elk zijn smaak, nietwaar ;-) Voor de echte flipperaar zit daar wel een kast tussen waarmee hij zal blijven spelen om zijn record steeds hoger te krijgen. Grafisch en geluid zijn zeer goed en op mijn 10.1 inch scherm komt hij goed tot zijn recht. De flipperbediening is zeer goed uitgedacht, gewoon links en rechts van je beeldscherm drukken, maakt niet echt uit op welke hoogte. Bij de meeste andere Android flipperkasten zitten de flippers op een ongemakkelijke plaats, hier niet. Het grootste nadeel aan dat spel is, dat het zeer verslavend is en best wel veel accu vreet.

Klik hier voor Pinball De Luxe



Geen opmerkingen:

Een reactie posten