zondag 7 april 2013

Skype

Vroeger was ik niet tevreden van Skype op Android en had dit naast me laten liggen. Ondertussen is het overgenomen door Microsoft en gisteren had ik enkele goede commentaren gelezen en heb dan Skype uit nieuwsgierigheid terug geïnstalleerd om te testen. Na enkele doorgedreven testen, merk ik dat Skype volwassen is geworden. Op mijn Tab2 werkt het verrukkelijk, geen haperingen, zeer goede beeld en geluidskwaliteit. De vooraan opgestelde luidsprekers van Samsung Galaxy Tab2 is een grote verbetering tegenover vroeger, toen ze achteraan zaten. Voor een programma als Skype is dit een pluspunt. Het schakelen tussen de 2 camera's is geen probleem en gebeurd vlot. Ik heb me zelfs een abonnement genomen omdat ik regelmatig naar het verre buitenland bel en met Skype spotgoedkoop is. Er zit wat echo op het signaal, maar dat heb je ook met satellietverbindingen. Het belangrijkste is dat er vrijwel geen storingen zijn, zoals regelmatig het geval is als ik naar Suriname bel met de gewone telefoon.

Mijn Skype-adres is: skworez.chris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten