zaterdag 2 maart 2013

Androidblog

Beste bezoekers,

Al enkele jaren ben ik bezig met Android. Het is een fantastisch besturingssysteem waarmee vele smartphones en tablets zijn uitgerust. Je mag me gerust een verslaafde Android gebruiker noemen, zonder mijn Android telefoon en tablet ga ik niet meer de deur uit. Het aanbod van Androidsoftware is gigantisch en veel zijn hiervan gratis of aan te kopen middels een kleine bijdrage. Op deze blog zal ik veel apps en games bespreken, alsook technische tips geven om je Androidtoestel beter naar je hand te stellen, zodat je optimaal kunt genieten van je Android tablet of telefoon. Alle besproken programma's zijn door mij uitvoerig getest.

Mijn Androidtoestellen zijn op dit moment:

  • Archos 80g9 v4.0.4_28
  • Cherry M-677 v4.1.1
  • Asus Garmin A10 v2.1
Op mijn verlanglijstje staan Samsung Galaxy Tab2 en HTC One X+

Hopelijk is deze Androidblog interessant voor jou en ik je regelmatig terug mag zien. Opmerkingen en tips mogen aan mij doorgestuurd worden. Alle medewerking is welkom.

Bedankt voor je bezoek,

Chris

1 opmerking:

  1. WOW CHRISJE JE LAAT WEER VAN JE BESTE KANT ZIEN!!!!!!!!!! MIJN SAMSUNG WERKT NOG STEEDS GOED DANKZIJ JE MAGISCHE HANDEN. TOT BINNENKORT!
    SABINE ☼♥☼

    BeantwoordenVerwijderen