zaterdag 2 maart 2013

Pool Break Pro

Als oud biljarter ben ik geïnteresseerd in biljarten op de computer. Tot voor kort kon geen enkel virtueel biljartspel me bekoren, totdat ik op Pool Break Pro ben gestoten. Het is een mooi, doch een recht aan toe biljartspel. Je hebt in de basismenu keuze uit 4 verschillende biljartspelen, die dan opnieuw onderverdeeld is in diverse spelmogelijkheden. De knoppen zijn zeer toegankelijk voor aanraakschermen, zodat je zelfs op een klein schermpje aan de slag kunt. Grafisch is het niet de top wat ik al gezien heb, maar de kwaliteit om te spelen ligt heel hoog. Van Amerikaanse pool, tot de Britse versie hiervan, naar carambol (drieband) en snooker, en ook nog de weinig in het echt voorkomende biljart met schijfjes kan je hiermee spelen. Wat leuk is, dat is dat je met iemand van ergens anders op de wereld een potje kunt spelen. Ik heb zelfs een vaste vriendin uit Nieuw Zeeland waarmee ik een spelletje pot. Het entertainmentniveau is zeer hoog en het verveelt niet te vlug. Het spel kan ingesteld worden van beginner tot gevorderden en is gemakkelijk aan te leren. Effectballen zijn betrekkelijk nauwkeurig in te stellen. Pool Break Pro werkt probleemloos vanaf Android v_2.1. Hoe groter je scherm, hoe nauwkeuriger dat je kunt spelen. Wil je met mij eens potten, zend me een emailtje met het uur en je nicknaam wanneer je kunt. Ik speel het liefst 8 Ball US, 8 Ball UK, carambole en snooker. Wees gerust, ik ben geen topspeler ;-) Ik kom regelmatig topspelers tegen, en om eerlijk te zijn is het niet plezant om tegen die personen te spelen, want ze starten en ze blijven maar bezig hihi :-)

Zoek met Google Play of Market naar Pool Break Pro, en de prijs is maar 99 eurocent voor dit verslavend spel. Wil je het gratis testen met minder mogelijkheden, dan is er ook Pool Break Lite.

Klik hier om naar Google Play en Pool Break Pro te gaan







Geen opmerkingen:

Een reactie posten